Δημοφιλή ανέκδοτα

Ο τύπος είχε φάει φασολάδα και δεν την πάλευε καθόλου.
Ήθελε όμως να πάει σινεμά.
Ψάχνει τί παίζεται και βλεπει σε ένα σινεμά να παίζεται μια στρατιωτική ταινία.
"Ωραία," σκέφτεται. "Βόμβες, σφαίρες, μάχες! Όλα αυτά θα σκεπάσουν τους δικούς μου ήχους.
Αγοράζει εισητήριο, μπαίνει μέσα και κάθεται.
Δίπλα του ήταν ένας άνδρας ο οποίος κοιμόταν.
Στην οθόνη γινόταν χαλασμός κόσμου. Βόμβες έσκαζαν, σφαίρες σφύριζαν...
Ο τύπος έκανε ανενόχλητος και τους δικούς του ήχους.
Σε λίγο αρχίζει μια μεγάλη σκηνή δράσης, με συνεχείς, δυνατές εκρήξεις και ο τύπος επωφελείται αφήνοντας μερικές πολύ δυνατές.
Σε μία δυνατή έκρηξη ο άνδρας που κοιμόταν πετιέται πάνω.
Μια φοβερή βρώμα ερχόταν στα ρουθούνια του.
Κοίτάζει τί γίνεται στην οθόνη και μισοκοιμισμένος λέει:
- Να πάρει η οργή. Φαίνεται πως αυτή η βόμβα έπεσε σε βόθρο!
Ο γαμπρός , ετών 70 + , και η νύφη , ετών 25 , μπαίνουν στο ξενοδοχείο για να περάσουν τον μήνα του μέλιτος ...
Δεδομένης της διαφοράς στην ηλικία , όλοι στο προσωπικό του ξενοδοχείου σκέφτηκαν το προφανές ( ... ναι , αυτό που σκεφτήκατε και εσείς ... όχι ο έρωτας , το άλλο ... ) Λοιπόν φαντάζεστε την έκπληξη όλων το άλλο πρωί : Ο γαμπρός κατεβαίνει κατά τις 8 το πρωί , με ένα τεράστιο χαμόγελο στο πρόσωπό του , γεμάτος αυτοπεποίθηση και φοβερά ευδιάθετος . Καταβροχθίζει μερικές φέτες ψωμί με βούτυρο και μαρμελάδα , αυγά , μπέικον κλπ κλπ και όταν τελειώνει κατευθύνεται στο σαλόνι του ξενοδοχείου για το πρωινό του πούρο ... Η νύφη κατεβαίνει κατά τις 9 ... Όταν λέμε κατεβαίνει , σέρνεται η κοπέλα ,
Παραπατάει , παραμιλάει ... Τέλος πάντων , φτάνει στην σερβιτόρα :
" Ένα καφέ ... " , ψελλίζει , " ... σκέτο και δυνατό ... " . Πηγαίνει όπως - όπως σε ένα
Τραπέζι και σωριάζεται ... Η σερβιτόρα , έκπληκτη , πηγαίνει τον καφέ στην νύφη . Φεύγοντας όμως δεν κρατιέται ...
- " Με συγχωρείς , κοπέλα μου ... Δεν μπορώ να το χωνέψω όμως : Πώς εσύ , νέα κοπέλα , είσαι σε τέτοιο χάλι μετά την πρώτη νύχτα του γάμου με έναν γέρο που ξέχασε να πεθάνει ; "
- " Ο αλήτης ! Ο απατεώνας ! Με ξεγέλασε ... Τόσο καιρό μου έλεγε ότι κάνει οικονομίες εδώ και 50 χρόνια ... Εγώ νόμιζα ότι εννοούσε χρήματα ..."
Ένας Κρητικός βρέθηκε στην Ομόνοια και ήθελε να επισκεφτεί μια ανιψιά του στην Καλλιθέα.
Ρωτάει και του λένε να πάρει τον Ηλεκτρικό. Κάνει όμως λάθος και κατεβαίνει στον Ταύρο. Του λένε ότι η Καλλιθέα είναι ο επόμενος σταθμός και αποφασίζει να μην περιμένει το επόμενο τρένο αλλά να ακολουθήσει τις γραμμές με τα πόδια. Όπως πήγαινε, κάποια στιγμή ακούει πίσω το ΤΟΥΟΥΟΥ ΤΟΥΟΥΟΥ, γυρίζει, βλέπει ένα τρένο να έρχεται κατά πάνω και αρχίζει να τρέχει χτυπώντας οι φτέρνες στους ώμους του. Λίγο πριν τον πατήσει το τρένο πηδάει στη διπλανή γραμμή και κάθισε να ξεκουραστεί.
Σε 5 λεπτά, ΤΟΥΟΥΟΥ ΤΟΥΟΥΟΥ από την άλλη μεριά τώρα. Αρχίζει πάλι να τρέχει προς τα πίσω αυτή τη φορά και πάλι λίγο πριν τον πατήσει πηδάει στη διπλανή γραμμή. Για να μην τα πολυλογώ, έτρεχε πάνω κάτω 3 ώρες ώσπου να φτάσει στην Καλλιθέα και στο σπίτι της ανιψιάς του εξουθενωμένος. Τον βλέπει αυτή και του λέει:
- Ήντα γινε θείε, κάτσε να ξαποστάσεις για να μπορέσεις να μου μιλήσεις. Βάζει μια τσαγιέρα στην κουζίνα να φτιάξει τσάι. Μετά από 5 λεπτά η τσαγιέρα άρχισε να σφυρίζει ΤΙΙΙΙ ΤΙΙΙΙ ΤΙΙΙΙ. Τη βλέπει ο Κρητικός, γυαλίζει το μάτι του, την πετάει κάτω και την κάνει χίλια κομμάτια.
- Μα τι κάνεις εκεί θείε;
- Ετούτουσες τους διαόλους πρέπει να τους σκοτώνει κανείς όντεν είναι μικροί γιατί άνε μεγαλώσουνε γίνονται πολύ επικίνδυνοι..