На парти виждате красива млада жена.
Отивате при нея и й казвате: „Аз съм фантастичен в леглото." Това е директен маркетинг.
Вие сте на парти с приятели и виждате красива млада жена. Един от вашите приятели отива при нея, сочейки към вас, и казва: „Той е фантастичен в леглото." Това е реклама.
На парти виждате красива м...лада жена. Отивате при нея и искате телефонния й номер. На следващия ден й звъните и казвате: „Здравей. Аз съм фантастичен в леглото." Това е телемаркетинг.
Вие сте на парти и виждате красива млада жена. Поизправяте се, оправяте костюма си и пристъпвате бавно към нея. Сипвате й чаша питие, подавате й я и с репликата „Може ли?" изглаждате гънките по нейната рокля, докосвайки леко с ръка тялото й. След което небрежно подхвърляте: „Между другото, аз съм фантастичен в леглото." Това е връзки с обществеността.
Вие сте на парти и виждате красива млада жена. Тя се приближава към вас и казва: „Чух, че сте фантастичен в леглото." Това е разпознаване на марката.
Вие сте на парти и виждате красива млада жена. Убеждавате я да се прибере вкъщи с вашия приятел. Това е представител по продажбите. Вашият приятел не може да я задоволи, така че се обажда на вас. Това е техническа поддръжка.
Вие сте на път към организирано парти, когато осъзнавате, че в къщите, покрай които минавате, би трябвало да има красиви млади жени. И така, покатервате се на покрива на една от тях, установявате се в центъра му и изкрещявате с пълно гърло: „Аз съм фантастичен в леглото!" Това е спам!