Поради срещаната трудност във възприемането на материала групите са съставени от максимум 8 човека.
ТЕМА 1: "Ютията: от пералнята до гардероба, този мистериозен процес."
ТЕМА 2: "Рисковете при напълването на формата за лед (демонстрация с диапозитиви)."
ТЕМА 3: "Последно научно откритие: готвенето И изхвърлянето на боклука НЕ води до импотентност (практика в лаборатория)."
ТЕМА 4: "Защо подаряването на цветя не е престъпление, въпреки че си женен за нея."
ТЕМА 5: "Тоалетната хартия: "Дали рулото с тоалетна хартия се ражда в тоалетната?"(Обяснения върху темата за спонтанното зараждане)"
ТЕМА 6: "Как да зашия копчето на ризата без да се убода.(ТЕЛЕКОНФЕРЕНЦИЯ С ХАРВАРДСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ)."
ТЕМА 7: "Мъжете, които шофират, могат да искат информация от минувачите, когато се загубят, без риск да изглеждат безпомощни?" (Свидетелства)"
ТЕМА 8: "Приготвяне на багаж: "Вродена некомпетентност или прогресивна умствена неспособност?"."
ТЕМА 9: "Пералнята: тази странна непозната вкъщи."
ТЕМА 10: "Мъжът на мястото до шофьора: "Генетически възможно ли е да не коментирам и да не жестикулирам конвулсивно докато тя паркира?" ."
ТЕМА 11: "Фундаменталните разлики между коша за мръсни дрехи и пода. (упражнения в лаборатория за музикотерапия)"
ТЕМА 12: "Съдовете след закуска: могат ли сами да левитират до мивката? (директни упражнения с Давид Копърфийлд)"
ТЕМА 13: "Може ли да бъда личност без да държа под постоянен контрол дистанционното управление ? (хипотетична демонстрация)"
ТЕМА 14: "Умствени упражнения с цел, когато ми се казва че нещо е в чекмеджето или гардероба, да не питам "кое чекмедже и кои гардероб"?"