Beste moppen

Er is een man die alles al heeft, maar hij is binnenkort weer jarig en moet toch een cadeau krijgen van zijn vrouw.
"Weet je wat ik nou wel leuk zou vinden?" zegt de man aan het ontbijt.
"Een mooie, nette, Nederlandssprekende papegaai."
Zijn vrouw kijkt in de krant naar de advertenties en ziet dat er een papegaai aangeboden wordt. Ze gaat naar het adres, gaat naar binnen, blijkt het een seksclub te zijn. Ze wil al weer weglopen, als de barman roept:
"Niet meteen weer weglopen! U kwam zeker voor die papegaai. Kijk, daar staat 'ie! En nou weet ik wel wat u verwacht van een papegaai in deze tent, maar dat is echt niet waar. Het is een keurige papegaai. Hij praat heel netjes, zegt geen lelijke woorden, vloekt niet..."
"Als dat waar is...," zegt de vrouw, "wat moet 'ie kosten?"
"Drieduizend euro."
De vrouw betaalt. Als ze de kooi met de papegaai wil meenemen, zegt de barman:
"Even wachten mevrouw, u moet wel even een doek over die kooi doen, want anders verdomt 'ie het straks om nog te praten."
Dus de vrouw doet een doek over de kooi, zet 'm in de auto en rijdt naar huis.
Thuis zet ze de kooi met de papegaai neer en haalt de doek er weer van af. De papegaai kijkt wantrouwend in het rond. Zegt:
"Nieuw behangetje. Andere vloerbedekking."
Later op de dag komen er een paar dames om een partijtje te bridgen. De papegaai zegt:
"Zo, nieuwe meiden."
Om half zes komt de echtgenoot thuis. De papegaai kijkt 'm aan en zegt:
"Ha, eindelijk een bekend gezicht."
Een man komt een cafe binnen en ziet er een potgeld staan met een hengst er naast.
Hij vraagt aan de barman:
”Is er een verband met die potgeld en die hengst?”
”Ja” zegt de barman ”als je die hengst kan laten lachen is die potgeld voor jou.”
Nou die man fluisterd iets in die paard zijn oor en het beest begint te lachen.
Hij pakt het geld en gaat naar huis.
De volgende dag komt die terug in het cafe en ziet weer een potgeld staan.
Hij vraagt aan de barman:
”Wat moet je doen om die рот te winnen”
Die barman zegt:
”Als jij dat beest kan laten huilen is die potgeld voor jou.”
De man gaat naar buiten en komt even later terug met een hengst die huilt.
”Nou zeg eens hое doe je dat nu eigenlijk”.
”Nou eerste keer zei ik tegen het beest dat mijn реnis groter was dan die van hem en de tweede keer heb ik hem laten zien”!!!!!!
Aan alle vrouwen :
1. Van 11 juni t/m 11 juli 2010, is het de bedoeling dat je de sportsecties van de kranten leest, zodat je op de hoogte веnт van wat er gebeurt met betrekking tot de World Cup 2010, zodat je kan meepraten in een discussie. Als je dit niet doet, bestaat de kans dat je kwaad wordt aangekeken, of totaal wordt genegeerd. AUB niet klagen als je geen aandacht krijgt.
2. Tijdens de World Cup is de televisie van mij, de hele tijd, zonder uitzonderingen. Als je ook maar naar de afstandsbediening kijkt, ben je een oog kwijt !!!!!
3. Mocht je tijdens een wedstrijd voor de tv langs willen, dan mag dat, mits je dit kruipend over de vloer doet, zonder mij te storen. Wanneer je besluit om naakt voor de tv te gaan staan, zorg dan dat je daarna gelijk weer je kleren aandoet, want als je een koutje vat, heb ik geen tijd om je naar een dokter te brengen of je te verzorgen tijdens de World Cup.
4. Tijdens de wedstrijden ben ik doofstom en blind, behalve als ik iets te drinken of te eten nodig heb. Je веnт gek als je denkt dat ik naar je luister, de deur open ga doen, de telefoon opneem, of, indien aanwezig, de baby opraap als die op de grond is gevallen….. Dat gebeurt niet !!!
5. Het is belangrijk dat je er te allen tijde voor zorgt dat er minimaal 2 kratten bier in de koelkast staan, er voldoende сhiрs in de kast ligt en dat je je gedraagt als er vrienden van mij voetbal komen kijken. Als tegenprestatie mag jij dan de tv gebruiken tussen 00.00 uur en 06.00 uur, behalve als er een herhaling van een goede wedstrijd is…..
6. AUB !!! Als ik boos of verdrietig ben, omdat mijn favoriete land aan het verliezen is/ verloren heeft zeg dan NOOIT : Het is maar een spelletje, of : geen zorgen, de volgende wedstrijd winnen ze. Wanneer je dit soort dingen zegt, maak je mij alleen maar bozer en ga ik minder van je houden. Bedenk dat je nooit meer van voetbal zult weten als mij en je troostende woorden dus alleen maar averechts zullen werken en leiden tot een scheiding…..
7. Je веnт welkom om 1 wedstrijd samen met mij te bekijken en je mag in de rust tegen me praten, maar alleen tijdens de reclame en als de score gunstig is. Ik benadruk dat dit voor 1 wedstrijd is…. Je kan de World cup dus niet gebruiken als excuus om meer tijd samen door te brengen.
8. De herhalingen van de doelpunten zijn erg belangrijk. Het kan mij niet schelen dat ik ze al gezien heb, ik wil ze weer zien. Heel vaak.
9. Vertel je vrienden geen baby’s te krijgen, of kinderfeestjes te geven of andere bezigheden die mijn aanwezigheid vereisen te organiseren, want :
A. Ik kom niet
B. Ik kom niet
C. Ik kom niet
10. Mocht 1 van mijn vrienden bellen om op zondag voetbal bij hem thuis te kijken, dan gaan we gelijk. !
11. De dagelijkse hoogtepunten uitzendingen op tv elke avond, is net zo belangrijk als de wedstrijden zelf. Durf niet te zeggen ” maar dit heb je toch al gezien… laten we overschakelen op 1 van mijn favoriete uitzendingen” want het antwoord zal zijn :
”Kijk bij regel 2 van deze lijst”
12. En als laatste : Houd opmerkingen als “Gelukkig is het WK maar 1 keer in de 4 jaar” voor je. Ik trek mij toch niets aan van deze opmerking, want na het WK beginnen De Eredivisie, de Serie A, de Primera Division, de Premier League etc, etc, etc.
Toch weer bedankt voor de medewerking!
Er was eens een hele rijke man met een heel groot landgoed, waaronder een reusachtige boomgaard waar hij bijzonder trots op was.
Op een dag werd de rijkaard wakker, gooide zijn godijnen open, stapte het balkon op en keek uit over zijn prachtige boomgaard. Tevreden keek hij rond totdat hij plotseling een enorme mannetjes gorilla in één van zijn bomen ziet zitten. Snel rende hij naar de telefoonkamer, greep de gouden gids en begon te zoeken:
"Gordijnfabriek... Gor... Gor... Gor... Ah, gorillavanger."
Snel belde hij de gorillavanger en een half uurtje later stopte er een autobusje voor de deur. Daaruit stapte een heel klein dik mannetje met een oud jachtgeweer en een bijpassend klein dik tekkeltje.
De rijkaard, een beetje ваng voor het geweer, vroeg:
"Wat gaat u nu eigenlijk precies doen?"
"Nou," zei het mannetje, "straks klim ik in die boom, dan ontstaat er een gevecht op een tak en dan gooi ik die gorilla uit de boom. Dit hondje hier is zo getraind dat hij dan direct het scrotem van de gorilla eraf bijt, en ja, een gorilla mannetje zonder ballen is zo mak als een lammetje. Die doe ik een halsbandje om en breng ik zo naar de dierentuin."
"O, zo makkelijk" zegt de rijke stinkerd, "maar waarom dan dat geweer?"
"Nou," zegt de gorillavanger, "dit geweer geef ik aan u. Stel dat, ik zeg, STEL dat, ik klim straks in een boom, er ontstaat een gevecht op een tak, en die gorilla gooit MIJ uit de boom, schiet dan als de sоdемiетеr dat hondje dood!