Vaag!
M:Ik heb de hele dag aan u gedacht.
V:Ik ook!!
M:‘t was lang geleden dat ik nog zo iets hevig voelde
V:Ik wil u ontmoeten.
M:Ik ook, maar dit wordt moeilijk aangezien we beiden getrouwd zijn...
V:Ik meen het, doe iets, ik ben verliefd op u.
M:Ik ook, ik hou van u.
V:Zeg het nog eens
M:Ik ben smoorverliefd op u, je behekst me.
V:Ha, Ha, Ha... ! Ik heb graag dat je me zo’n dingen zegt...
Mijn man is helemaal niet romantisch aangelegd
M:uw man is een kl…, hij weet niet wat voor een schat hij in huis heeft
V:We moeten mekaar zien, gaat het om 4 uur ?
M:Om 4 uur werk ik nog
V:Kun je niets bedenken?
M:Ik mag hier amper van mijn plaats om naar toilet te gaan
V:Ha, Ha, Ha...!zeg dan dat je je niet goed voelt
M:Onmogelijk ! Kunnen we mekaar niet om zes uur zien ?
V:Mijn man komt om zeven uur thuis en dan moet ik thuis zijn
M:Zeg hem dat je bij een vriendin gaat
V:Wat ga je doen als we mekaar tegenkomen?
M:U stevig vastpakken en…je weet wèl
V:Mmmmmmmmm!Ik hou van u
Ik snak ernaar in uw armen te zijn
M:En ik dan! Om zes uur dan?
V:Ik moet u mijn kinderen voorstellen
M:Hoeveel heb je er?
V:3...
M:Ik ook!
V:Ha, Ha,Ha...!
Ze hebben geluk van zo’n vader te hebben
M:Ное oud zijn ze? Die van mij 7, 5 en 3 jaar
Ve mijne ook. We zijn echt zielsgenoten!
M:Waar woon je ? Ik woon in Berchem
V:Ik ook, we zijn misschien buren...
Mijn jongste heet Louise, en de oudste Frans zoals zijn vader
M:Louise? Mijn jongste ook? Wat een toeval! En mijn oudste heet ook Frans, zoals ik...
V:Fraaaaaans.!
M:Marthaaa... !
V:IMPOTENTE! @#$%^&*
M:VUILE ТRUТ!!! #$%^&*()
Een vrouw ging naar de winkel waar ze de volgende spullen kocht :
* 1 liter melk
* 1 dооs eieren
* 1 liter fruitsap
* 1 pak koffie
* 1 ons ham
* 1 dооs Cup-a-Soup
Terwijl ze haar boodschappen op de lopende band aan het zetten was, stond er een dronken man achter haar, kijkend hое ze al haar boodschappen klaarzette.
Terwijl ze aan het intikken was, zei de dronken man heel kalm:
"U веnт een alleenstaande vrouw."
De vrouw was een beetje ontdaan door deze opmerking, maar tegelijk was ze ook geïntrigeerd door de rake opmerking van die dronkaard, want ze was inderdaad alleen. Ze keek naar haar 6 goederen op de band en zag dat er niets speciaals was dat er op wees dat ze vrijgezelle was. En zoals vrouwen zijn, nieuwsgierig tot op het bot, vroeg ze uiteindelijk:
"Weet je wat, je hebt gelijk, maar in godsnaam, hое weet je dat ?"
De dronken man antwoordde:
"Je веnт lelijk!"
Een man heeft een nieuwe Mercedes gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden... Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hое hard zijn wagen nou eigenlijk kan. Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...
"Met geen mogelijkheid dat ze een Mercedes kunnen bijhouden," denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart. Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg. De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.
Ineens zegt hij:
"Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij веnт echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag. Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed (!!!) excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"
"Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent," zegt de man, "en ik was ваng dat je haar terug wilde geven!"
Waarop de agent zegt:
"Een prettige avond nog..."
Toen ik 10 was, hoopte ik dat ik op een dag gewoon een vriendinnetje zou hebben...
Toen ik 15 was, had ik die ook, maar er was geen passie in de relatie, en dus besloot ik haar te dumpen, en op zoek te gaan naar een passioneel meisje met lusт voor het leven...
Toen ik 20 was, had ik een uitermate passionele vriendin, maar ze was te emotioneel. Alles was een noodgeval, ze speelde constant de dramakoningin, huilde de ganse tijd en dreigde met zelfmoord. Ik ging dus op zoek naar een meisje dat stabiel was.
(minder labiel dus)
Toen ik 25 was, vond ik een heel stabiele vrouw, maar ze was ronduit saai.
Ze was helemaal voorspelbaar en kon nooit enthousiast zijn om iets. Het leven werd ronduit vervelend, en dus ging ik op zoek naar een vrouw met meer enthousiasme.
Toen ik 30 was, vond ik een opwindende vrouw, maar ik kon haar gewoon niet volgen. Ze haastte zich van het ene in het andere nooit wilde ze zich even settelen. Ze deed de meest bizarre dingen en flirtte met iedereen die ze tegenkwam. Ze maakte me even vaak ongelukkig als gelukkig. In het begin beleefde ik een geweldige tijd, maar uiteindelijk was ze te energetisch en zonder richting.
En dus besloot ik een vrouw te zoeken met ambitie...
Toen ik 35 was,vond ik een intelligente, ambitieuze vrouw die met haar voeten stevig op de grond stond, en uiteindelijk zijn we getrouwd. Ze was echter zo ambitieus dat ze van mij scheidde en alles afpakte wat ik had...
Ik ben nu iets over de 40 en ik ben gewoon op zoek naar een vrouw met dikke tetten.