Beste moppen

Een klein mannetje zit in een bar naar zijn glas te staren. Een half uur lang beweegt hij zich totaal niet. Er komt een levensgrote trucker binnen en deze gaat naast hem zitten. Hij pakt het glas van het mannetje en leegt het in een teug. De arme man barstin snikken uit. De trucker draait zich naar hem toe enzegt:
"Kom op man, het was maar een geintje hооr! Ik bestel wel even een nieuwe voor je."
"Nee", zegt de man, "dat is het niet. Vandaag is de ergste dag uit mijn leven. Ik heb me vanmorgen verslapen en was daardoor te laat voor een belangrijke vergadering. Mijn baas werd zo kwaad, dat hij me op staande voet heeft ontslagen. Toen ik naar mijn auto wilde gaan, bleek deze gestolen te zijn. Terwijl ik aangifte deed, zeiden ze op het politiebureau dat ze niets voor me konden doen. Vervolgens nam ik dus maar een taxi. Nadat ik betaald had en de taxi was weggereden, merkte ik dat ik mijn portefeuille op de achterbank had laten liggen. Thuisgekomen trof ik mijn vrouw in bed aan met mijn beste vriend. Totaal gedeprimeerd ben ik toen maar naar deze kroeg gegaan. En nu ik eindelijk de knoop heb doorgehakt en zelfmoord wil plegen, kom jij binnen en drinkt mijn vergif op........."
Een dom blondje heeft haar dag niet, ze is zojuist ontslagen en loopt droevig naar huis. Eenmaal aangekomen blijkt haar hele interieur weg te zijn, haar vriend is er vandoor met de buurvrouw. Het blondje ziet het niet meer zitten en besluit dat haar leven verder zinloos is en loopt naar een hoge brug. Net op het moment dat ze wil springen komt de Kerstman en roept:  "Hohoho, wat gaat u toch doen?"
Het blondje vertelt het hele verhaal waarop de Kerstman antwoordt:
"Nou, ik weet het goed gemaakt, ik ben de Kerstman en ik kan er voor zorgen dat als je weer naar huis gaat alles weer op zijn plaats staat, je vriend nog meer van je houdt dan ooit te voren en een brief van je werk klaarligt dat je extra opslag krijgt!" "Oh dank u wel!!!" antwoordt het blondje, "Ное kan ik u ooit bedanken?"
"Nou, " zegt de Kerstman, "Het klinkt misschien een beetje raar, maar kan je me misschien oraal bevredigen?"
Het blondje schrikt eerst van het verzoek maar bedenkt dat na wat de Kerstman voor haar gedaan heeft een dankbetuiging zeker op zijn plaats is en voldoet aan het verzoek van de Kerstman. Na afloop vraagt de de Kerstman aan het blondje:
"Ное oud ben jij eigenlijk?"
"28" antwoordt het blondje.
Waarop de Kerstman zegt:
"Dat je op die leeftijd nog in de Kerstman gelooft!"